followers

Monday, September 22, 2008

awak..

Awak, hari ni awak nampak serabut
Sume orang kutuk awak
Tapi ada gak hati yang puji
So you can always count on me...

Awak, hari ni awak senyum kat saye
Tapi saya buat2 tak nampak
Padahal nak elak dari pengsan..hehe..

Awak, hari ni awak sekelas ngan saya
Tapi saya buat bodo jer
Padahal bumi nie raser cam dah tak cukup graviti

Awak, hari ni awak nampak comel
Semua orang puji tapi saya puji dalam hati jer
Padahal nak gak puji sekuat hati

Awak, hari ni saya senyum kat awak
Tapi awak jalan depan saya
Jadi senyum pun tak gune..hehe

Awak, hari ni saya tego awak
Tapi saya tego awak dalam hati
Jadi awak tak penah dengar ape yang saye slalu nk ckp kat awak

Awak, hari ni saya nampak awak keluar dari Mc D
Tapi awak dah berteman
Jadi saya terdiam sendiri jer

Awak, hari ni saya menyesal sbb selama ni saya tak mampu nk cakap ngan awak
Tapi dah takde harapan kat sini
Jadik saye nak tak nak pakse diri sendiri

Awak, hari ni hari terakhir sayanampak awak
Tapi awak tak toleh sini
awak focus kat org lain

Awak, hari ni saya tgk gambar awak senyum
Tapi gambar tinggal gambar
nak buang sayang nak simpan sedey

Awak, esok antare kita ader balai berlepas
Awak ke sana..saya entah kemana
esok tak de esok untuk saya
esok jugak tak de esok untuk awak

Awak, semoge satu hari nanti
saya menginsafi diri
tak nak ada ego tinggi lagi
buat sakit hati je

Awak, sebelum awak pergi hari ni..kat sini
saya janji...semua ni untuk awak
Sebab kenal awak anugerah terindah penah saye miliki.
terime kasih awak...
maafkan saya kalau awak tak suke
Saya cume nak cakap yg sayer sebenarnye suka kat awak.
From the first day saya nampak awak...

errmm..have you ever wondered which hurts
themost?
Saying something and wishing you hadn't?
or saying nothing and wishing you had?
I guess the most important things are the
hardest things to say.
Don't be afraid to tell someone you love them.
If you do, they might break your heart...if you
don't, you might break theirs

7 comments:

eliza dzulkafli said...

:')

Anonymous said...

aku paham perasaan lu man....ko tak leh give up....lelame die akn terharu gak ngn usaha yg ko da wat...

(p/s-try lak kol die lak....asyk msg jek)

rassyid said...

touching giler dowh luqman :'( aku doakn ko bahagia...

tp saai kate ko tiru kt mne ntah ayat2 tu.

. said...

palotak ko syid...
ako kte die modified ayat ntah mane2 je..
huhuhu
ske ati ko je~

diana said...

hello!

very nice, bunyi simple tp ikhlas. :)

Unknown said...

i likey! :)

The Me said...

man..sumpah jiwang..btw..tharuu ugakk ati ni~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...