followers

Wednesday, July 22, 2009

jom mendaki gunung!

"...kadang2 kite kene pandai cari jalan untuk kite jumpa ruang kejayaan..x mungkin kite akan jumpe kejayaan tanpa jatuh ke dalam lubuk kegagalan..."


Saya hampir dapat menemuinya
Mimpi yang saya impikan
Tetapi ada suara dalam kepala saya yang mengatakan
Kamu takkan dapat mencapainya

Setiap langkah yang saya ambil
Setiap gerak yang saya rasai
Hilang tanpa arah
Takdir saya tidak menentu

Tetapi saya harus terus mencuba
Terus tidak berputus asa

Selalunya akan ada gunung yang lain
Saya akan sentiasa membuatnya bergerak
Sering menjadi pertarungan puncak
Kadang-kadang saya harus mengalah

Ia bukanlah tentang sepantas mana saya sampai ke sana
Ia bukanlah tentang apa yang menunggu disebelah sana
Ia merupakan sebuah pendakian

Kesukaran yang saya alami
Perubahan yang saya pilih
Kadang-kadang membuatkan saya tersungkur
Tetapi tidak, saya takkan mengalah

Saya mungkin tidak mengetahuinya
Tetapi inilah saat-saat
Yang paling saya ingati
Cuma perlu terus kehadapan

Dan saya, saya perlu tabah
Cuma perlu terus berusaha

Terus kehadapan, terus mendaki
Kekalkan takdirmu
Semuanya tentang, semuanya tentang pendakian
Kekalkan takdirmu, kekalkan takdirmu


..macam kenal je kan lagu nih..good song, cute singer!!!..hahaha..;p

{keepyourfaith}

1 comment:

Anonymous said...

lagu pe ne luqman? ak xtau. hehe
tp liriknye bes. sedih ak bc tau :(
korg study rajin2 kt sne k
even we are not too close tp kte knl sesame kte kn
n doakn la kami kt sni juge :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...